Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Vodafone απαράδεκτη σε όλα...


Από τις 4 Ιανουαρίου έκανα αίτηση για διακοπή τηλεφωνικως.
Μέχρι τον Απρίλιο η διακοπή δεν είχε γίνει, ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι είχε γίνει αίτηση όντως στις 4 Ιανουαρίου, αλλά δεν είχε προωθηθεί αρχίζω και εγώ να ρωτάω την υπάλληλο για ποιο λόγο δεν την προωθήσανε Απάντηση δεν μου έδωσε.
Με διαβεβαίωσε όμως ότι μετά από ένα μήνα το τηλέφωνο μου θα διακοπτόταν κάτι που δεν έγινε για δεύτερη φορα. Αποφάσισα να πάω και εγώ σε ένα κατάστημα τις vodafone να δω τι γίνεται. Οι υπάλληλοι μου είπαν ότι δεν έχει γίνει αίτηση διακοπής και να ξαναπάρω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Αρχισα και εγώ να φωνάζω και να σκούζω σαν τον @@@@ και τότε κάνανε την αίτηση. Μέχρι τον Μάρτιο δεν πλήρωνα λόγω μιας προσφοράς οποτε δεν υπήρχε πρόβλημα σε αυτό το θέμα τον Απρίλιο και τον Μάιο ποιος θα τους πληρώσει; Εγώ που ζήτησα να γίνει διακοπή από τον Ιανουάριο και κάνανε τις πάπιες. Αν δεν γίνει η διακοπή μέχρι τις 24 Ιουνίου μπορεί να μου πει κάποιος που έβγαλε άκρη με αυτό το θέμα αν υπάρχει τι να κάνω;



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου