Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

"Ήθελα σεξ, 19 φορές την ημέρα! Γι' αυτό τον χώρισα!"

Την αιτία του χωρισμού της από τον Charlie Sheen αποκάλυψε η πορνοστάρ σύντροφος του διάσημου ηθοποιού.

Η 24χρονη πρωταγωνίστρια ταινιών ερωτικού περιεχομένου έχει μάθει σε αρκετό σεξ κι ενώ με τον Charlie Sheen περνούσαν καταπληκτικά, οι επιθυμίες της δεν καλύπτονταν, καθώς ο ηθοποιός προτιμούσε να κάνει σεξ 2 φορές την ημέρα.

«Είμαι ανένδοτη όσον αφορά την ερωτική μου επιθυμία. Και δεν έχω μάθει να μοιράζομαι» τόνισε, καθώς ήταν υποχρεωμένη να μοιράζεται τον αγαπημένο της με την πρώην νταντά των παιδιών του Charlie, Natalie Kenly.

Όπως δήλωσε η Bree στη βρετανική «Sun»: «Μερικές φορές το έκανε μία φορά μαζί μου και μία με εκείνη. Αν προτιμούσε εμένα και τις δύο φορές και το μάθαινε, θύμωνε πολύ».Αναφερόμενη στις επιδόσεις του ηθοποιού η νεαρή πορνοστάρ τόνισε: «Ο Charlie προσπαθούσε να αντεπεξέλθει αλλά είναι δύσκολο. Μπορώ να είμαι ικανοποιημένη με μία φορά τη μέρα αλλά θα ήμουν ευτυχισμένη να το κάνω 19 φορές!».

Πηγή:radar
Αν σας άρεσε κάντε κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου