Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Michael Douglas: "Θαυμάζω τους επιζήσαντες από καρκίνο"

Ο διάσημος ηθοποιός που πριν λίγο καιρό επισκέφτηκε την Ελλάδα με την σύζυγο του Catherin Zeta - Jones απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια στο ερωτηματολόγιο του Proust,

για το περιοδικό Vanity Fair, αποκαλύπτοντας ό,τι απασχολεί τη σκέψη του.

Ο Michael Douglas είπε, λοιπόν:

Για την ευτυχία: «Πρέπει να πιστεύεις στον παράδεισο για την τέλεια ευτυχία. Όμως τώρα επιλέγω την ζεστή θάλασσα, το ίδιο και στην θερμοκρασία του αέρα, τα φρέσκα θαλασσινά, τα γέλια των παιδιών μου.

Ο μεγαλύτερος φόβος του: «Προσωπικός: Η υγεία. Παγκόσμιος: Τα πυρηνικά όπλα».

Ποιον θαυμάζει: «Τους επιζώντες από καρκίνο».

Τι απεχθάνεται στον ίδιο και τι τους άλλους: «Την ζήλια και τη προσποίηση αντίστοιχα».

Τι δεν του αρέσει στην εικόνα του: «Η μύτη μου».

Για τι μετανιώνει: « Για το γεγονός ότι δεν ξέρω πότε να φύγω από έναν γάμο».

Η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής του: «Φοράει το make up της στο διπλανό δωμάτιο».

Πότε ήταν πιο ευτυχισμένος: «Πίσω στο 1960, στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στην Σάντα Μπάρμπαρα, που δεν ήταν καθόλου άσχημα».

Ποιο ταλέντο θα ήθελε να έχει: «Να μπορώ να μιλήσω δημοσίως χωρίς να χρειάζεται να έχω ετοιμάσει λόγο».

Η πιο μίζερη στιγμή της ζωής του: «Οι επτά εβδομάδες ακτινοβολίας μετά από 3 συνεδρίες χημειοθεραπείας».

Η φιλία: «Μου αρέσει που μπορεί κάποιους ανθρώπους να έχω χρόνια να τους δω και παρ’ όλα αυτά όταν βρεθούμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση σαν να είχαμε να τα πούμε από χτες».

Σε τι θέλει να μετενσαρκωθεί: «Σε μια ελιά 800 ετών!».

Zougla.gr
Αν σας άρεσε κάντε κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου