Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Αστεία απο τοίχους του facebook νουμερο 1

διάφορα αστεία που είδαμε σε τοίχους του facebook τα περισοτερα είναι απο τον τοιχο του μάγου καζέπη που κλέψαμε αρκετα..  "Διαβάστε περισσότερα"
αυτο που εντυπωσιασε περισσοτερο την Τατιανα στον Ευαγγελατο...ειναι οτι παντα ειναι ντυμενος στην τριχα...
 
Πόσοι εγωιστές χρειάζονται να αλλάξουν μία λάμπα??? Ένας... Κρατάει την λάμπα και περιμένει τον κόσμο να περιστραφεί γύρω του!!!...
 
-Παρακαλω ποιος ειναι?
-Μαρια...
-Ποια Μαρια, ξερω 5-6 Μαριες...
-Τι ποια Μαρια ρε μ@λακα...η Μαρια που εχουμε κοιμηθει μαζι και εχουμε σχεση...
-Δεν με βοηθας Μαρια...
 
Οι χειρότεροι κλέφτες είναι αυτοί που σου κλέβουν το χρόνο...
 
Η γιαγιά στον 4ο βλέπει ειδήσεις. Οι υπόλοιποι... τις ακούμε!
 
- Φιλαράκι, συγνώμη, μπορείς να μου πεις τι ώρα είναι;
- Φυσικά! "Τι ώρα είναι;"
 
Στα Goody's να περνάτε πίσω από τον πάγκο κ να παίρνετε τις πατάτες μόνοι σας. Τέλος στους μεσάζοντες του "έχετε παραγγείλει όλοι"?
 
όταν φωνάζουν "καύλα είσαι" γυρνάω. ποτέ δεν ξέρεις...!
 
εξερευνούμε ξαναεξερευνούμε τον Άρη, στο τέλος θα βγουν οι εξωγήινοι πίσω απ'τα βουνά "εδώ είμαστε ρε μαλάκες, αι σιχτίρ πια"
 
-την έχεις πάρει αυτή;
-ναί ρε, είμασταν μαζί για ένα διαστημα
-αστροναύτης η κοπέλα;
 
πότε βλέπεις αλλαγή στο σώμα σου απ'το γυμναστήριο; έχει περάσει μισή ώρα. έξαλλος είμαι
 
"Είμαι όμορφη εσωτερικά" - είπε η κοπέλα και ο τζακ ο αντεροβγάλτης την άνοιξε για να τσεκάρει
 
Η κατσαρίδα καυχιόταν πως ήταν η μόνη π θα επιζούσε από 1 πυρηνικό ολοκαύτωμα.Για να τιμωρήσει την αλαζονεία της,ο Θεός έφτιαξε την παντόφλα
 
Η διαφορά του άντρα από το αντρακι είναι ότι ο άντρας δακρύζει,...ενω το αντρακι κλαίγεται....!!!!
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί οι στιπτιτζούδες νευριάζουν όταν τους δίνω λεφτά μονόπολης. Αφου ούτε τα β@ζια που έχουν είναι αληθινά!
 
ΣΤΑ 30 ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ,ΣΤΑ 40 ΛΕΟΝΤΑΡΙ,ΣΤΑ 50 ΤΙΡΑ-ΜΟΛΑ,ΣΤΑ 60 ΧΕΣΤΑ ΟΛΑ!!!
 
Ρωτάει ένα αγόρι εναν σοφό:
"Γιατί το κορίτσι μου αγαπάει ένα τριαντάφυλλο το οποίο πεθαίνει μέσα σε μία μέρα και δεν αγαπάει εμένα που πεθαίνω γι' αυτήν κάθε μέρα?"
Και ο σοφός απαντάει:
"Γαμάτο φίλε! Γράψτο στο status σου στο Facebook..!"
 
ΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ......ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ..
 
-Τι φτιάχνεις εκεί?
-Μια βόμβα!
-Να σε βοηθήσω?
-ΟΧΙ είναι ατομικη!
 
Υπάρχουν 4είδη ανθρώπων.Αυτοί π λένε παπα-στρούμφ,αυτοί π λένε μπάρμπα-στρούμφ,αυτοί που λένε μπάμπα-στρουμφ κ αυτοί π βλέπουν πάουρέιντζερς
 
Εχω την εντυπωση οτι αυτος ο ατυπος κανονας.. ''οι κυριες προηγουνται'' εχει επινοηθει απο εμάς τους αντρες... για να προλαβενουμε να κοιταμε τον κωλο τους..!!
 
Ο μοναδικός λόγος που δεν έχω σχέση
είναι επειδή αυτήν την ώρα
Ο Θεός με κοιτάζει και σκέφτεται....
-Αυτόν τον άνθρωπο τον κρατάω για να του στείλω κάτι πολύ ξεχωριστό!
 
-Εγώ ρε έχω φάει τα κλαμπ με το κουτάλι. -Τελειώσαν ρε μαλάκα στα γκούντις τα πιρούνια;;
 
Πριν συναντήσεις τον όμορφό σου πρίγκιπα θα πρέπει να φιλήσεις πολλούς
βατράχους...!
 
Είμαι σίγουρος 100% πως άκουσα γέλια απ' το ΑΤΜ με το που πάτησα να δω το υπόλοιπό μου.
 
Πόσο γαμάτο που σας έχω ξεγελάσει σχεδόν όλους και δεν έχετε καταλάβει πόσο χαζος είμαι
 
Πειτε μου, βγαζουν μονοευρα τα ΑΤΜ??
Θελω να αδειασω το λογαριασμο μου και να τα παω στο εξωτερικο..
 
Το γυαλί αν το ραγίσεις,δεν μπορείς να το κολλήσεις...
ή το σφίγγεις και ματώνεις...ή το πετάς και τελειώνεις..

 "Διαβάστε περισσότερα" Αν σας άρεσε κάντε κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου