Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

Αστεία απο τοίχους του facebook νουμερο 2

Και άλλα αστεία που είδαμε σε τοίχους του facebook τα περισοτερα είναι απο τον τοιχο του μάγου καζέπη που κλέψαμε αρκετα.. (αν και αυτός τα κλέβει)χιχιχιχι  "Διαβάστε περισσότερα"
Τελικα... οι ανθρωποι ειναι σαν τα κερια...
Αλλοι σου προσφερουν φως στο σκοταδι...
και αλλοι μπορουν να καψουν τα ονειρα σου!!! 

Ποιό σημείο του ΟΧΙ ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; 

αυτό που σε τιμούν όλοι μετά θάνατον.. σαν να έρχεται η γκόμενα σε οργασμό, μόλις αναψεις τσιγάρο μετά το σεξ.. 

-Μωρο μου παω να βγαλω το σκυλο βολτα...
-Μα δεν εχουμε σκυλο!!!
-Εεε,παω να πεταξω τα σκουπιδια!!!
-Τα πεταξα ηδη!!!
-Παω στη γκομενα...
-Ελα σταματα να με πειραζεις!!! 

Φαντάσου να 'σαι φάντασμα και να νυστάζεις απ' τις έντεκα..... 

μετα την σπιναλογκα ερχεται η νεα σειρα..."ΠΕΙΝΑΛΟΡΔΑ"... 

Είμαι απλός άνθρωπος, σαν όλους εσάς, τους θαυμαστές μου... 

Άναψα 1 κερί στις 12:00 ακριβώς μπροστά στον καθρέφτη.
Εμφανίζεται μια μορφή, και της λέω:
-Πως σε λένε;
-Σιγά μη σου πω!!
-Γιατί;
-Γιατί έτσι!
(Ηταν πνεύμα αντιλογίας) 

"Καμιά φορά όταν ντρέπομαι να ζητήσω φουντούνια, αγοράζω μαζί και ένα κουτί προφυλακτικά.........." 

‎- Γιώργο, πρεπει να μιλησουμε για τον εθισμο σου στο πορνο ! 
- Ποια ειναι αυτη η τσοντα, δεν την εχω δει ! :P 

αντε τωρα να ξαναψαχνω για ψυχολογο.
ο προηγουμενος μολις του ειπα τα προβληματα μου,αυτοκτονησε..!!!!!! 

Φοβερό..!! Tο προφίλ μου είχε 2 επισκέψεις ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ.. Φαίνεται ΔΕΝ με "κατασκοπεύουν" αρκετοί.. Γιατί μου το κάνετε αυτό..; Μπείτε να το δείτε, έχω από όλα: Φωτογραφίες, τραγούδια, έξυπνες ατάκες, ίντριγκες, ρουφιανιές.. Μην με αφήνετε στην απ' έξω..!! 

Γυναίκες που κάνετε πολεμικές τέχνες, είναι για αυτοάμυνα 
και όχι για να περνάει το δικό σας στο σπίτι. 
Υπογραφή: Μελανιασμένος σύζυγος.... 

Αν αγωνιστείς μπορεί και να χάσεις. 
Αν δεν αγωνιστείς έχεις ήδη χάσει.. 

Οι σκληροί δίσκοι τα θεωρούν όλα δεδομένα...! 

Βαρέθηκα το κρύο..
Θέλω θέλω κάτι να μου θυμίσει καλοκαίρι.
Το βρήκα... θα βγω με την ναυαγοσώστρια! 

ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ αν το 99% βγαίνει με υγρό μαντιλακι......!!! 

Τα παιδιά είναι σαν τις κλανιές, 
τα δικά σου δεν σε ενοχλούν ενώ των άλλων είναι ανυπόφορα..! 

να μαθετε να κερδιζετε το ψωμι σας με τον ιδρωτα σας παιδια...να δουλευετε και να μη ψαχνετε το ευκολο χρημα...
Παω να παιξω λιγο Κινο και κανα στοιχημα και θα γυρισω να σας πω κι αλλα... 

Σου στέλνω μήνυμα, αλλά δεν απαντάς...Προφανώς ενθουσιάστηκες τόσο πολύ που είδες μήνυμά μου που λιποθύμησες!! 

Το ότι είσαι μεγαλύτερος,δεν σημαίνει ότι έχεις και δίκιο ...Μπορεί να σημαίνει ότι έχεις άδικο για περισσότερο καιρό... 

To πιο ασχημο συναισθημα ειναι να κλαις για αυτον που σου εμαθε να γελας ! 

Είναι ο Αδάμ, η Εύα και ο Θεός, και ρωτάει η Εύα το Θεό.
- Θεέ μου, γιατί ο Αδάμ να έχει ένα "τέτοιο", και να μην έχω και εγώ?
Και λέει ο Θεός:
- Δικό σου είναι παιδί μου.... Απλώς ο Αδάμ στο κουβαλάει! 

KAΛA NA ΠΑΘΩ, ΠOY ΔEN ΔΙΑΒΑΖΑ ΠΡΟΣΕΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣTO ΣXOΛEIO, 
TΩPA ΑΡΓΩ NA ΞΕΧΩΡΙΣΩ TA ΓΕΛΟΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ.... 

- Τι είπε ο οικονομολόγος στη γυναίκα του όταν εκείνη τον είπε ανίκανο;
- Δεν πρόκειται περί υφέσεως, αλλά περί μειώσεως του ρυθμού ανόδου! 

Θέλω να φιλήσω το πιο γλυκό άτομο πάνω στον πλανήτη,αλλά δυστυχώς δεν μπορούν τα χείλη μου να αγγίξουν τα μάγουλα μου. 

Η διαφορά του παιδιού απο τον άντρα είναι στην τιμή των παιχνιδιών τους....! 

Το τρίτο άτομο δεν διαλύει πότε μια σχέση αν βρει τη πόρτα κλειστή..! 

Μπορεί να μην είμαι όμορφος όσο ένα μοντέλο...μα η καρδιά μου είναι καθαρή...και όχι σαν μπουρδέλο!! 

καποια ατομα ειναι τοσο ψευτικα που αν κοιταξεις πισω απο την πλατη τους θα δεις να γραφει made in china 

Θέλω να βγω έξω και να ρίξω μια βουτιά στην πισίνα. Έχει κρύο όμως και δεν έχω πισίνα...! 

Χαζευοντας εχθες τις βιτρινες βλεπω:
ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ: 2€
ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ: 5€
ΣΑΚΚΑΚΙΑ: 7€
ΜΠΟΥΦΑΝ: 8€
Τρελλαθηκα απο τη χαρα μου!!!!!Μπηκα μεσα και ηταν καθαριστηριο, ρε πο@στη μου!!!!! 

Γιατί πάντα πρέπει να έχεις μια ξανθιά στο αυτοκίνητο σου;
- Για να παρκάρεις στις θέσεις των ανάπηρων! 

Τι ειπε ο γυμνοσαλιαγκας στο σαλιγκαρι?
- Πληρωνε τωρα χαρατσι μ@λακα! 

Αν κυβερνούσαν οι γυναίκες τον κόσμο, 
δε θα υπήρχαν πόλεμοι.
Θα υπήρχαν μόνο ζηλιάρες χώρες 
που δε μιλιούνται μεταξύ τους.... 

Θελεις να κοιμηθουμε μαζι αποψε??? Εντελως φιλικα.....
Αλλα επειδη το κρεβατι μου ειναι μονο,πες μου απλα αν θες να εισαι απο πανω ή απο κατω....  

Στη ζωή δεν παίρνεις ποτέ αυτό που αξίζεις...
...παίρνεις πάντα αυτό που διεκδικείς!!! 

Ο αριθμος που καλεσατε ειναι τρομερα ευτυχισμενος και δεν απαντα στις κλησεις απο το παρελθον!!! 

Πόσο μου λείπουν τα παιδικά μου χρόνια, όταν οι γρατζουνιές στα γόνατα μου, ήταν το μόνο που με πονούσε! 

Διάσημες φράσεις του κρατάμε τα καλυτερα στατους.........
χαχαχα κλαίω!!!!
χαχαχα λιώνω!!!
χαχαχα κλέβω!!! 

Και μου λεγε η μανα μου. Μαθε παιδι μου κουνγκ φου. Τωρα θα μουνα αρχηγος. Με τη πορτοκαλι τη ρομπιτσα μου. Οκλαδον και στ @@ μου ολα 

Ζηλεύω τους γονείς μου! Ποτέ δεν θα καταφέρω να έχω ένα τόσο τέλειο παιδί σαν το δικό τους! 

‎- Πώς λέει ένας άντρας ευγενικά ότι θέλει να κατουρήσει όταν είναι με μια κυρία σε εστιατόριο;
- Πάω να κάνω χειραψία με έναν κύριο που θα γνωρίσεις αργότερα!! 

μπαμπααααα,εσυ τραβουσες μ@λακι@???
-ΟΧΙ,αλλα το μετανιωνω καθε φορα που σε βλεπω..

Τα παιδία παίζει = αττική σύνταξη
Οι γέροι δεν τρώει = σύνταξη ΠΑΣΟΚ

Κορίτσια, τα ξεσκισμένα παντελόνια-κολαν, δεν είναι για όλα τα μπούτια..
Κάποιες είστε σαν ρολό χοιρινό...!!

Κάποτε αυτά που γίνονται τώρα στην Ελλάδα... θα τα βλέπουν τα εγγόνια μας και ο Μητσοτάκης και θα γελάνε....

Τελικά στις oικογενειακές ταβέρνες επιτρέπεται η είσοδος σε μπακούρια;

Αν θα μπορούσε ο άνθρωπος να σταματά το χρόνο, εγώ την ώρα που γελάς θα σταματούσα μόνο!

-Σου αρέσει το νερό; 
-Ναι!
-Τέλεια!..σου αρέσω ήδη κατά 70%.

πως λεγεται εκεινο το τραγουδι που παει καπως ετσι: 
νανανανανα-νανανα-νανανανα-ναναααααα?? 
εχει κολλησει το μυαλο μου..!

Γυριζοντας αναποδα το πληκτρολογιο...ανακαλυψα οτι κραταει αρχειο με τα φαγητα που εφαγα τον τελευταιο μηνα...

ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ , ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΟΥ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙΡΑ....

Πολλοί κυνηγούν την ευτυχία όπως ένας αφηρημένος άνθρωπος που ψάχνει το καπέλο του, ενώ το έχει στο χέρι του ή στο κεφάλι του.

Εγώ λέω να κοιτάξεις την ημερομηνία λήξης του εγκεφάλου σου...
Nομίζω ότι έχει λήξει!!!

Ειπαμε...οι ωραιοι εχουν χρεη...αλλα τωρα με την κριση ποσο ν´αντεξουμε κι εμεις...!

Παρε και ταυτοτητα μαζι,γιατι μετα το σεξ μαζι μου δεν ξερω αν θα θυμασαι ποια εισαι!!! :p

Πρέπει να συμβιβαστείς με την ιδέα ότι κάποιες μέρες είσαι το περιστέρι και κάποιες μέρες το άγαλμα..!

 Η γυναίκα και το άλογο θέλουν άξιο καβαλάρη...

ΦΟΒΕΡΟ! Το προφίλ μου είχε μόνο σήμερα 2894 επισκέψεις! Με ένα ευρώ η επίσκεψη θα είχα 2894 ευρώ! Από αύριο το προφίλ μου γίνεται συνδρομητικό 

Αν αγαπας κατι αστο να φυγει, αφου πρωτα κοψεις τα φρενα...
αν γυρισει εκοψες το καλωδιο του ραδιοφωνου ! 

Το 87 % των νεων εχουν προβλημα με την μεση τους...
Το υπολοιπο 13 % δεν εχει υπολογιστη...!! 

"βασανιστειτεεεε"...
Ο προ προ προ προ παππους του Λευτερη Πανταζη...απευθυνομενος σε ασκερι τουρκων...σε μια μαχη στα Δερβενακια... 

Τι διαφορά έχει μια γυναίκα από έναν κυνηγό??
Ο κυνηγός πιάνει ένα πουλί και λέει πως έπιασε 100...!!
Η γυναίκα πιάνει 100 πουλιά και λέει πως έπιασε ένα! 

Πάντως δεν είσαι όσο έξυπνος νομίζεις αν η ευφυία σου προκαλεί μόνο χωρίς να εμπνέει...! 

Το facebook ειναι σαν ενα ψυγειο...
Ξερεις οτι δεν υπαρχει τιποτα καινουριο μεσα
αλλα το ελεγχεις καθε 10 λεπτα..... :-Ρ 

Γοητευόμαστε από το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό....
και πληγώνουμε... το δεδομένο........ 

τι κανουν οι παναθηναικοι οταν παιρνουν το πρωταθλημα??κλεινουν το playstation!! 

-Άσε φίλε πέτυχα στο δρόμο έναν άστεγο και τον λυπήθηκα και του δωσα 3 ευρώ.
-Τόσα πολλά ε;
-Ε το αμάξι να λες που δεν έπαθε τίποτα. 

Τελικά οι bisexual είναι σαν το μπιλιάρδο! Όποια τρύπα είναι πιο
κοντά... :P 

Περιοδικό Life&Stalin: Το περιοδικό των κομμουνιστικών προσωπικοτήτων..! 

Αντί για τι μαλακία το χρονολόγιο ρε fb δεν βάζεις κανα διαιτολόγιο να χάσουμε και κανα κιλό..? 

Αν όλες οι γυναίκες θέλουν τον τέλειο άντρα και μάλιστα με αποκλειστικότητα...τότε ήρθε η ώρα να κλωνοποιηθώ... :p 

σεμινάριο για κάγκουρες. "οι 3 καλύτερες τεχνικές για τέλειο μαλλί λασπωτήρα, μαθήματα σούζας και κολιάς, τι χρώμα νέον να επιλέξετε, κ.α." 

Στεγνοκαθαριστηριο "ο λεκες"...
Σωτηριος Βρωμιαρης... 

Πάντως εκπλήσσομαι που οι Σαλονικιοί λένε παστίτσιο και όχι μπουγάτσα με μπεσαμέλ, μακαρόνια και κιμά...! 

Γιατί ο Κωστίκας δε σκότωσε το κουνούπι που τον τσίμπησε;
- Γιατί στις φλέβες του κουνουπιού έτρεχε δικό του αίμα. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΣΟΥ ΠΑΕΙ...ΜΗΝ Τ’ ΑΦΗΣΕΙΣ...
ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΟΡΟΙΔΑ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙΣ 

Τι Αϊνστάιν και μ@λακίες....! Ιδιοφυΐα ήταν αυτός που μετονόμασε το έχω κ@υλες σε "μωρό μου πόσο μου λειψες".. 

Είναι δυο νυχτερίδες και κάθονται κλασσικά σαν νυχτερίδες ανάποδα σε ένα κλαδί...Λέει η μια στην άλλη:
-Μήτσο ποιά ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής σου?
-Όταν ειχα διάρροια... 

αν ισχυει αυτο που λεμε...:"πες καμια μαλακια να περασει η ωρα"...Στην Ελλαδα θα επρεπε να βρισκομασταν στο 2420 μ.χ... 

Facebook...ένα "μαγικό μέρος",
όπου όταν ένας τυπάκος γράψει 1 αστείο τον αγνοούν παντελώς...
κι όταν μετά από λίγο μια κουκλάρα γράψει ακριβώς το ίδιο αστείο,
παίρνει 175 likes, 72 σχόλια και 49 αιτήματα φιλίας....!!! 

δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα μου να γελάω κάθε φορά που σε ακούω 

Δε λέω, να γκρινιάξουν όσοι πλύναν το αμάξι κι έβρεξε αλλά να ξέρουν ότι εμείς που περιμένουμε να βρέξει για να πλυθεί είμαστε περισσότεροι 

Η Έλενα Κουντουρά προσχώρησε στο κίνημα του Πάνου Καμμένου μέσω Facebook. Θα ορκιστεί στο Twitter. 

Οι ανθρωποι σταματησαν να κοιταζονται στα ματια…
Τα ματια εγιναν...οθονες και οι φωνες...πληκτρολογια.... 

- Τ΄όνομά σας;
- Παπαπαδαδάκης
- Ω! Τραυλίζετε!
- Εγώ; ΄Οχι, καθόλου! Ο πατέρας μου ήταν τραυλός, κι ο ληξίαρχος μαλάκας 

‎-Είσαι αγχωμένη;
- Ναι, λίγο. 
- Είναι η πρώτη σου φορά; 
-΄Οχι καλέ, έχω ξανανιώσει άγχος... 

Ότι δεν σε σκοτώνει..... Δεν ξέρει να σημαδευει !!! 

Αν ο Οδυσσέας ήταν Γαλάτης, αντί για Ιθάκη θα πήγαινε Μύκονο...! 

Προσφορά στις σερβιέτες always με φτερά. Προλάβετε. Για συγκεκριμένη χρονική ''περίοδο'' 

Αφιερώνω το ποιηματάκι αυτό στους φίλους μας Γερμανούς!!
το καλοκαιρι ερχοσαστε,στην ομορφη Ελλαδα.....
που'χει νησακια ομορφα και ατελειωτη λιακαδα....
μα ειστε ασπρουλιαριδες μαλακες και λιγουρια....
γι'αυτο και μες τις τσεπες σας χορευουν τα καβουρια...
ολημερης την βγαζετε με φετα και σαλατα....
και ας εχει η κουζινα μας τοσα φαγια γαμάτα....
στη παραλια ερχεστε ολοι για πλιτσι πλατσα....
ΚΑΙ'ΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΠΕΔΙΛΟ ΜΕ ΚΑΛΤΣΑ!!
 

Οι γυναίκες μπορούν να αλλάξουν τόσο πολύ την εμφάνισή τους
που μπορεί να κοιμηθείς με την Μπάρμπι … και να ξυπνήσεις με την Πάτυ… !! 

ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ..ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ. 

Τι διαφορά έχει το σήμα STOP της τροχαίας, απο το STOP προφυλακτικό???
Το STOP προφυλακτικό το φοράς και πηδάς....Το σήμα STOP το περνάς και σε ΠΗΔΑΝΕ.. 

ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΘΡΩΠΟ ΜΕΤΡΩ... ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ..ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ... ΑΔΙΑΦΩΡΩ..ΣΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ... 

ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΟΠΕΛΑ....ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΙΔΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 

‎- Είμαι άρρωστος.. - Ναι, φαίνεται από αυτά που γράφεις στο faceook.. πολύ άρρωστος.. - Όχι ρε εννοώ κρυωμένος.. - Αααα!.. 

-Ναι καλημέρα. Δεή; Με ένα ρευματολόγο θα ήθελα να μιλήσω 

Άθεος είναι αυτός που δεν δέχεται τον θεό επειδή έχει θεοποιήσει τους ανθρώπους..!@ 

Θες να γίνεις ο ήλιος της ζωής μου???
-Ναι πολύ!!!
-Ωραία για αρχή απομακρύνσου 92,955,887.6 χιλιόμετρα μακριά μου!!! 

Tι like και comment αηδίες ρε, αν θες να την πέσεις σε γκόμενα φέρσου αντρίκια…
Kάνε ένα σκούντημα :P 

Αν 1,5 δισεκατομμύριο Κινέζοι μάθουν να βουτάνε ψωμί σε ελληνικό
λάδι, όχι σπουδαία πράγματα, έστω μια τζούρα, για ορεκτικό, αυτό ήταν.
Τέλειωσε. Ξεχρεώσαμε για χίλια χρόνια. Θα σωθεί το έθνος, κυριολεκτικά, από μια παπάρα....

Mαμά, μαμά! Ο μπαμπάς έχει τα νεύρα του και τα πετάει όλα από το παράθυροοοοοοοοοοοοοοοοοοο....... 

δεν με ενοχλούν καθόλου οι εύκολες..αρκεί να μην μου το παίζουν δύσκολες...! 

$ ποσ€ς φορ€ς θα σας το πω...€ιμαι υπ€ρανω χρηματων.,$$$ 

Ο διάολος τελικά
μου χρωστάει πολλές χάρες,
όλο πελάτες ........του στέλνω...!!! 

Η μοναξιά είναι ένα καλό μέρος για να επισκεφτείς, αλλά ένα άσχημο μέρος για να μείνεις... 

- Ειμαι το δωρο για τα γενεθλια σου!!!!!!!!!!!
- Εμμμμ....ελπιζω να εχουν βαλει καρτα αλλαγής...!!!! 

Λεει η κουρου στην φετα: "θες να τα φτιαξουμε;" - κι απανταει η φετα:"οχι, σε βλεπω σαν φυλλο" 

επιτελους κάηκε το λαμπάκι της βενζίνης.. βαρέθηκα να το βλεπω συνεχεια αναμενο..!!! 

Κάτι τέτοιες μέρες με ήλιο θυμάμαι το Μητροπάνο που τραγουδούσε για τα Λιακάδικα 

είμαστε όλοι ένα καπρίτσιο της μάνας μας που ξύπνησε ένα πρωί και είπε: θα το κρατήσω 

Υπάρχουν κανά δυο ξανθές που δεν έχουν κάνει ακόμη διαφήμιση για σαμπουάν. Η μία είναι η Ξανθή Περάκη. 

Μια μέρα να σας δείξω τους φίλους μου να μου πείτε ποιος είμαι γιατί κι εγώ δε βγάζω άκρη 

Όταν μπαίνω στα μέσα χωρίς εισιτήριο και παπάς να μπει περιμένω να μου πει "το εισιτήριο σου τέκνον μου σε παρακαλώ". 

Ένα μηδεν σε γνώρισα και πίστευα θ' αλλάξεις, μα το μηδεν είναι μηδεν όπως κι αν το κοιτάξεις... 

Έχω παχύνει τόσο πολύ...που το σεξ μαζί μου θεωρείται ομαδικό !!! 

Τι νόημα έχει ρε μπισκότο να προσπαθώ να σε φάω και το μισό να πέφτεις κάτω σε τρίμματα; 

αυτο που μερικες προσποιουνται οτι δεν ειναι ερωτευμενες μαζι μου..ποσο πολυ μου την δινει στα νευρα!! 

SOS ! Kάποιος χάκαρε το profil μου και έστειλε μηνύματα σε όλες τις φίλες μου να κάνουμε σεξ. Παρακαλώ, αγνοήστε το ! Αν πάλι, έχετε ανταποκριθεί ήδη θετικά, θα δώ τι και αν μπορώ να κάνω :p 

Το πολύ σεξ καταστρέφει τη μνήμη...
Αυτό το διάβασα σε ένα αυτοκόλλητο στις 5 Μαΐου του 2001 σε ένα Πεζώ 206 μπλε με πινακίδες ΧΝΡ 4236 

Ποτέ μου δε σχεδίαζα να αποτύχω, αλλά απέτυχα να σχεδιάζω.. 

Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια,
αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να ‘ρθει !!!

Αν σας άρεσε κάντε κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου